Pozor!

Spletna stran uporablja piškotke

Se strinjam

Kaj je avtogeni trening?

avtogeni-treningAvtogeni trening (AT) je učinkovita in celostna sprostitvena tehnika, ki vključuje telo in duha in se je najlažje naučite na tečaju pri usposobljenem trenerju. Lahko bi ga označili kot "zahodno" meditacijo. Omogoča globoko sprostitev že v 10 minutah in pomaga pri odpravljanju posledic vsakodnevnega stresa. Pri tem vam seveda pomagajo usposobljeni trenerji AT in vam hkrati omogočijo, da začnete proces samozdravljenja in osebnostne rasti. Poskrbijo tudi, da se AT naučite pravilno izvajati in tako s tem kasneje dosežete globoko sprostitev.

 

Kako izgleda avtogeni trening?

AT sestoji iz serije preprostih vaj, preko katerih se zavedate svojega telesa in se sprostite. To vam omogoča, da izključite sistem boj ali beg, katerega posledica je stres, vključite pa sistem ponovne regeneracije in počitka. Skozi tečaj spoznavate pojem pasivnega zavedanja in pasivne koncentracije, ki vam omogočata, da dosežete stanje spremenjene zavesti. To vam omogoča, da pretrgate začarani krog nenehnega stresa, ne glede na izvor le-tega.

Usvojitev tehnike avtogenega treninga je naložba za celo življenje in postane del zdravega življenjskega sloga. Izvajati ga lahko začnete, ko se pojavijo prvi simptomi stresa ali ob mnogih drugih motnjah, ki kakorkoli vplivajo na nižanje kvalitete življenja.

Kje se lahko naučim avtogeni trening?

Kje pomaga avtogeni trening (podrobno)?

 

Kje pomaga avtogeni trening?

Znanstvene študije so pokazale, da je avtogeni trening močno orodje v boju proti mnogim boleznim, ki so povezane s stresom. Medtem ko na eni strani zmanjša napetost, nespečnost in anksioznost, pa na drugi strani poveča koncentracijo. Zmanjša se lahko tudi verjetnost srčnega napada zaradi holesterola ali krvnega tlaka.

Avtogeni trening je sredstvo, katerega se ljudje redno poslužujejo, in sicer z namenom, da na vseh življenjskih področjih povečajo učinkovitost in kreativnost, predvsem pa da poskrbijo za svoje zdravje in predvsem zdrav slog življenja. Tehnika se uporablja tudi pri mednarodnih športnikih, z namenom dviga učinkovitosti, in pri pilotih, da si pomagajo pri premagovanju utrujenosti. Prav tako je AT učinkovita sprostitvena dejavnost pri poslovnežih, saj blaži simptome stresa in ohranja koncentracijo na visoki ravni, hkrati pa zmanjšuje potencialne zdravstvene izostanke z dela in s tem veča učinkovitost in uspešnost institucij in delovnih okolij.

 

Kaj so glavne prednosti avtogenega treninga?

  • Posamezniku pomaga, da iz stanja stresa preide v stanje sproščenosti.
  • Zmanjša ali odpravi anksioznost in napade panike.
  • Izboljša samozavest in samopodobo.
  • Močno izboljša kakovost spanca.
  • Zmanjša pojavnost blage do zmerne depresije.
  • Je orodje samoaktualizacije in daje občutek kontrole nad življenjem.
  • Izboljša koncentracijo.
  • Lajša tenzijske glavobole.

Kontakt:

  • Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
  • 031 77 02 99 Matej Drašler

Avtogeni trening je vaše prenosno zdravljenje. Lahko ga izvajate kjerkoli, le da imate na voljo stol ali ležišče. Ne potrebujete posebnih oblek ali opreme in ga lahko vadite doma, v pisarni, na vlaku, avtobusu ali letalu.


Preberite še ...

Avtogeni trening
Kje ste izvedeli za avtogeni trening?
Kje ste izvedeli za avtogeni trening?
You must select at least one item to vote!